Betaling

Welke betaalmethodes zijn er?

Jouw bestelling kan je betalen via IDEAL of vooruitbetaling per bank.

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Jouw bestelling wordt via PostNL verstuurd als brievenbuspost of pakketpost (afhankelijk van de grootte van je bestelling). 
De verzendkosten zijn €4,95. Verzending boven de €150,- is gratis.

 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 5-10 dagen te verzenden. Veel artikelen worden speciaal voor jou gemaakt. Heb je je bestelling met spoed nodig. Neem dan even contact op via info@redicuultje.nl dan bespreken we de mogelijkheden.

Bestelling ophalen

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dit is zeker mogelijk. Woon je in de buurt van Leidschendam en wil je je bestelling ophalen? Vul dan bij het veld "kortingscode" ophalen in. Dan worden de verzendkosten eraf gehaald. Zodra je bestelling klaar is stuur ik een mailtje om een afspraak te maken om je bestelling op te komen halen

 

Retouneren

Hoe kan ik mijn aankoop retouneren?

Indien de bestelling onverhoopt niet voldoet aan je wensen, kan deze binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden zonder opgaaf van reden. 
Let op: Op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretouneerd worden. 

Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@redicuultje.nl. Vermeld in de mail je naam, het ordernummer en om welk product het gaat. 


Zodra wij je retourmelding heb ontvangen, sturen we je per mail een bevestiging en retourinstructies. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Het advies is om de retourzending met Track & Trace te versturen, aangezien retourzending voor eigen risico is. 
Als wij de retourzending hebben ontvangen, ontvangt u het aankoopbedrag 14 dagen het terug.

Let op: terugbetaling van het aankoopbedrag geldt op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten (indien van toepassing) nog aan/op het artikel zitten. Mocht je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoen dan wordt de retourzending niet door ons in ontvangst genomen. Het pakket gaat dan per ommegaande retour naar de opgegeven afzender. De portokosten die bij het terugzenden verbonden zijn, zijn voor rekening van de opgegeven afzender.

Ruilen

Hoe kan ik mijn aankoop ruilen?

Past het artikel niet of heb je toch liever een andere kleur? Geen probleem! Je kunt het artikel binnen 14 dagen op eigen kosten ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur. Stuur hiervoor een mail naar info@redicuultje.nl Vermeld in de mail je naam, het ordernummer, om welk product het gaat en voor welk product je het wilt ruilen. Zodra wij je mail heb ontvangen, sturen wij je per mail een bevestiging met retourinstructies. 

Het artikel dient in originele (ongebruikte) staat te zijn. De kosten van retourzending zijn voor je eigen rekening. Het advies is om de retourzending met Track & Trace te versturen, aangezien retourzending voor eigen risico is. 

Let op: Op maat gemaakte artikelen die speciaal voor jouw zijn ontworpen en gemaakt kunnen niet geruild worden.

 

Klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik terrecht?

Jouw bestelling wordt met de grootste zorg gemaakt, ingepakt en verstuurd. Mocht je helaas toch niet tevreden zijn over de producten, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. In overleg kunnen we dan kijken hoe we jouw klacht op de beste manier kunnen oplossen. Stuur hiervoor een mail naar info@redicuultje.nl, dan ontvang je zo spoedig mogelijk reactie.

 

 

© 2016 - 2024 Redicuultje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel